- importsource = "00219584-2011-04.txt"
- Artículo:
Atoms versus Nuclei: Response to Logic Lessons Lost
- Autor:
Michael L. Matson
- Página:
381–382
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 1140924
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sponsored Access Sponsored Access Atoms versus Nuclei: The Author of Logic Lessons Lost Responds
- Autor:
Roy W. Clark
- Página:
382
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 1140925
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Classroom Illustrations of Acidic Air Pollution Using Nylon Fabric
- Autor:
Dean J. Campbell
Emily A. Wright
Mardhia O. Dayisi
Michael R. Hoehn
Branden F. Kennedy
and Brian M. Maxfield
- Página:
387–391
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 1140926
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Research Study of Tropospheric Ozone and Meteorological Parameters To Introduce High School Students to Scientific Procedures
- Autor:
Yolanda Daz-de-Mera
Alberto Notario
and Alfonso Aranda
Jos Antonio Adame
Alfonso Parra and Eugenio Romero
Jess Parra and Fernando Muoz
- Página:
392–396
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 1140927
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evolution of the Air Toxics Under the Big Sky Program
- Autor:
Nancy Marra
Diana Vanek
Carolyn Hester
Andrij Holian
and Tony Ward
Earle Adams
Randy Knuth
- Página:
397–401
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
4
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-04.txt
- Documento número 1140928
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:30 a. m.
- Enlace directo