- importsource = "00219584-2014-12.txt"
- Artículo:
Investigating the Longitudinal Impact of a Successful Reform in General Chemistry on Student Enrollment and Academic Performance
- Autor:
Scott E. Lewis
- Página:
2037
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 1142417
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Testing Effect: An Intervention on Behalf of Low-Skilled Comprehenders in General Chemistry
- Autor:
Daniel T. Pyburn
Samuel Pazicni
Victor A. Benassi 2045
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 1142418
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison of High School Dual-Enrollment and Traditional First-Term General/Organic/Biochemistry College Chemistry Class Outcomes
- Autor:
Daniel R. Zuidema
Kevin J. Eames
- Página:
2058
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 1142419
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing an Array Binary Code Assessment Rubric for Multiple-Choice Questions Using Item Arrays and Binary-Coded Responses
- Autor:
Elizabeth K. Haro
Luis S. Haro
- Página:
2064
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 1142420
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Three-Year Chemistry Seminar Program Focusing on Career Development Skills
- Autor:
Valerie K. Tucci
Abby R. O´Connor
Lynn Bradley
- Página:
2071
- Publicación:
Journal of ChemicalEducation
- Volúmen:
91
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-12.txt
- Documento número 1142421
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo