1. importsource = "00219584-2014-12.txt"
Se encontraron 86 resultados.
Artículo:

Investigating the Longitudinal Impact of a Successful Reform in General Chemistry on Student Enrollment and Academic Performance

Autor:

Scott E. Lewis

Página:

2037

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 1142417
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Testing Effect: An Intervention on Behalf of Low-Skilled Comprehenders in General Chemistry

Autor:

Daniel T. Pyburn

Samuel Pazicni

Victor A. Benassi 2045

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 1142418
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison of High School Dual-Enrollment and Traditional First-Term General/Organic/Biochemistry College Chemistry Class Outcomes

Autor:

Daniel R. Zuidema

Kevin J. Eames

Página:

2058

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 1142419
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing an Array Binary Code Assessment Rubric for Multiple-Choice Questions Using Item Arrays and Binary-Coded Responses

Autor:

Elizabeth K. Haro

Luis S. Haro

Página:

2064

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 1142420
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Three-Year Chemistry Seminar Program Focusing on Career Development Skills

Autor:

Valerie K. Tucci

Abby R. O´Connor

Lynn Bradley

Página:

2071

Publicación:

Journal of ChemicalEducation

Volúmen:

91

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-12.txt

  • Documento número 1142421
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
  • Enlace directo