- importsource = "00219584-2015-12.txt"
- Artículo:
The Digital Pipetting Badge: A Method To Improve Student Hands-On Laboratory Skills
- Autor:
Marcy H. Towns
Cynthia J. Harwood
M.B. Robertshaw
- Página:
2038
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 1142829
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Methods for Addressing Missing Data with Applications from ACS Exams
- Autor:
Alexandra Brandriet
Thomas Holme
- Página:
2045
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 1142830
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of the Exams Data Analysis Spreadsheet as a Tool To Help Instructors Conduct Customizable Analyses of Student ACS Exam Data
- Autor:
Alexandra Brandriet
Thomas Holme
- Página:
2054
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 1142831
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Inquiry To Break the Language Barrier in Chemistry Classrooms
- Autor:
Andrew Adams, Weston Jessup, Brett Criswell, Consuelo Weaver High, Gregory T. Rushton
- Página:
2062
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 1142832
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reactivity I: A Foundation-Level Course for Both Majors and Nonmajors in Integrated Organic, Inorganic, and Biochemistry
- Autor:
Chris P. Schaller
Kate J. Graham
Brian J. Johnson
- Página:
2067
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-12.txt
- Documento número 1142833
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo