1. importsource = "00219584-2015-12.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

The Digital Pipetting Badge: A Method To Improve Student Hands-On Laboratory Skills

Autor:

Marcy H. Towns

Cynthia J. Harwood

M.B. Robertshaw

Página:

2038

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 1142829
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Methods for Addressing Missing Data with Applications from ACS Exams

Autor:

Alexandra Brandriet

Thomas Holme

Página:

2045

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 1142830
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development of the Exams Data Analysis Spreadsheet as a Tool To Help Instructors Conduct Customizable Analyses of Student ACS Exam Data

Autor:

Alexandra Brandriet

Thomas Holme

Página:

2054

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 1142831
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Inquiry To Break the Language Barrier in Chemistry Classrooms

Autor:

Andrew Adams, Weston Jessup, Brett Criswell, Consuelo Weaver High, Gregory T. Rushton

Página:

2062

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 1142832
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reactivity I: A Foundation-Level Course for Both Majors and Nonmajors in Integrated Organic, Inorganic, and Biochemistry

Autor:

Chris P. Schaller

Kate J. Graham

Brian J. Johnson

Página:

2067

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-12.txt

  • Documento número 1142833
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo