1. importsource = "03601315-2011-03.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

The relative effects of positive interdependence and group processing on student achievement and attitude in online cooperative learning.

Autor:

Nam, Chang Woo

Zellner, Ronald D..

Página:

680

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984133
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why are faculty members not teaching blended courses? Insights from faculty members.

Autor:

Ocak, Mehmet Akif.

Página:

689

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984134
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation of computer tools for idea generation and team formation in project-based learning.

Autor:

Ardaiz-Villanueva, Oscar

Nicuesa-Chacón, Xabier

Brene-Artazcoz, Oscar

Sanz de Acedo Lizarraga, María Luisa

Sanz de Acedo Baquedano, María Teresa.

Página:

700

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984135
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A case study of online instructional collaborative discussion activities for problem-solving using situated scenarios: An examination of content and behavior cluster analysis.

Autor:

Hou, Huei-Tse.

Página:

712

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984136
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The efficient virtual learning environment: A case study of web 2.0 tools and Windows live spaces.

Autor:

Uzunboylu, Hüseyin

Bicen, Hüseyin

Cavus, Nadire.

Página:

720

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 984137
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo