- importsource = "03601315-2011-03.txt"
 
- Artículo:
 The relative effects of positive interdependence and group processing on student achievement and attitude in online cooperative learning.
- Autor:
 Nam, Chang Woo
Zellner, Ronald D..
- Página:
 680
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 984133
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Why are faculty members not teaching blended courses? Insights from faculty members.
- Autor:
 Ocak, Mehmet Akif.
- Página:
 689
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 984134
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Evaluation of computer tools for idea generation and team formation in project-based learning.
- Autor:
 Ardaiz-Villanueva, Oscar
Nicuesa-Chacón, Xabier
Brene-Artazcoz, Oscar
Sanz de Acedo Lizarraga, María Luisa
Sanz de Acedo Baquedano, María Teresa.
- Página:
 700
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 984135
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A case study of online instructional collaborative discussion activities for problem-solving using situated scenarios: An examination of content and behavior cluster analysis.
- Autor:
 Hou, Huei-Tse.
- Página:
 712
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 984136
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The efficient virtual learning environment: A case study of web 2.0 tools and Windows live spaces.
- Autor:
 Uzunboylu, Hüseyin
Bicen, Hüseyin
Cavus, Nadire.
- Página:
 720
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 984137
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo