- importsource = "03601315-2011-03.txt"
- Artículo:
The relative effects of positive interdependence and group processing on student achievement and attitude in online cooperative learning.
- Autor:
Nam, Chang Woo
Zellner, Ronald D..
- Página:
680
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984133
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why are faculty members not teaching blended courses? Insights from faculty members.
- Autor:
Ocak, Mehmet Akif.
- Página:
689
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984134
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of computer tools for idea generation and team formation in project-based learning.
- Autor:
Ardaiz-Villanueva, Oscar
Nicuesa-Chacón, Xabier
Brene-Artazcoz, Oscar
Sanz de Acedo Lizarraga, María Luisa
Sanz de Acedo Baquedano, María Teresa.
- Página:
700
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984135
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A case study of online instructional collaborative discussion activities for problem-solving using situated scenarios: An examination of content and behavior cluster analysis.
- Autor:
Hou, Huei-Tse.
- Página:
712
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984136
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The efficient virtual learning environment: A case study of web 2.0 tools and Windows live spaces.
- Autor:
Uzunboylu, Hüseyin
Bicen, Hüseyin
Cavus, Nadire.
- Página:
720
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-03.txt
- Documento número 984137
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo