1. importsource = "03601315-2012-04.txt"
Se encontraron 58 resultados.
Artículo:

The use of technology as one of the possible means of performing instructor tasks: Putting technology acceptance in context

Autor:

Judith Schoonenboom

Página:

1309

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 984314
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A co-creation blended KM model for cultivating critical-thinking skills

Autor:

Yu-chu Yeh

Página:

1317

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 984315
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Students' beliefs about mobile devices Vs. desktop computers in South Korea and the United States

Autor:

Eunmo Sung

Richard E. Mayer

Página:

1328

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 984316
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Are heavy users of computer games and social media more computer literate?

Autor:

Markus Appel

Página:

1339

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 984317
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of the heterogeneity of game complexity and user population in learning performance of business simulation games

Autor:

Yu-Hui Tao

C. Rosa Yeh

Kung Chin Hung

Página:

1350

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 984318
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo