- importsource = "03601315-2013-01.txt"
- Artículo:
GLUE!: An architecture for the integration of external tools in Virtual Learning Environments
- Autor:
Carlos Alario-Hoyos
Miguel L. Bote-Lorenzo
Eduardo GÛmez-S·nchez
- Página:
122
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984427
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the relationship between intention to use mobile phone as a visualization tool and regulation of cognition
- Autor:
Chwee Beng Lee
- Página:
138
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984428
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitudes to technology, perceived computer self-efficacy and computer anxiety as predictors of computer supported education
- Autor:
Vehbi Celik
Etem Yesilyurt
- Página:
148
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984429
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does supporting multiple student strategies lead to greater learning and motivation? Investigating a source of complexity in the architecture of intelligent tutoring systems
- Autor:
Maaike Waalkens
Vincent Aleven
Niels Taatgen
- Página:
159
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984430
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Subject line preferences and other factors contributing to coherence and interaction in student discussion forums
- Autor:
Julie Skogs
- Página:
172
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984431
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo