- isn = "1362-5276"
- Artículo:
Navigating through academic waters
- Resumen:
Kendal Peet helps students by colour coding their essays
- Página:
25
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036641
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Images (6)
- Resumen:
Jamie Keddle finds advertising a rich resource for creative writing
- Página:
29
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036642
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fun with long sentences
- Resumen:
Mike Friel outlines some games to help students cope with complexity
- Página:
34
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036643
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making sense of it all
- Resumen:
Marc Helgesen harnesses the senses to match teaching to learning preferences
- Página:
46
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036644
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Non-verbal communication
- Resumen:
Adam Brown offers activities to increase awareness of how we speak without words
- Página:
52
- Sección:
Features
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
54
- Periodo:
enero 2008
- ISSN:
1362-5276
- SrcID:
13625276-2008-01.txt
- Documento número 1036645
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:12 a. m.
- Enlace directo