1. isn = "15477193"
Se encontraron 143 resultados.
Artículo:

Implementing Quality Improvement Programs Designed to Enhance Customer Satisfaction: Quasi-Experiments in the United States and Spain

Autor:

Duncan I. Simester

John R. Hauser

Birger Wernerfelt

Roland T. Rust

Resumen:

We describe two related quasi-experiments, one in the United States and one in Spain, in which a sophisticated, high-technology firm designed and implemented customer satisfaction improvement programs

Página:

102

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1412169
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Controlling Measurement Errors in Models of Advertising Competition.

Autor:

Prasad A. Naik

Chih-Ling Tsai

Resumen:

American corporations spend millions of dollars on advertising their products and services. Given the magnitude of advertising spending, it is important that advertisers are able to determine the advertising budget needed to achieve the desired goals

Página:

113

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1412170
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Are Consumer Survey Results Distorted? Systematic Impact of Behavioral Frequency and Duration on Survey Response Errors.

Autor:

Eunkkkyu Lee

Michael Hu

Rex S. Toh

Resumen:

As business becomes more diverse and competitive, it is increasingly important for marketing practitioners to have an accurate picture of both the size and diversity of the actual market profile

Página:

125

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1412171
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:49:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Issues and Opportunities in New Product Development: An introduction to the special issue Wind

Autor:

Vijay Mahajan

Página:

1

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Febrero 1997

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-1997-01.TXT

  • Documento número 1413159
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:58:09 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:58:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Product Development Cycle Time Organizational performance

Autor:

David F. Larcker

Página:

13

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Febrero 1997

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-1997-01.TXT

  • Documento número 1413160
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:58:09 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:58:09 p. m.
  • Enlace directo