- pub = ("HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055")
- Artículo:
A technological and Historical Consideration of Equity Issues Associated with Proposals to Change the Nation's testing Policy.
- Autor:
GEORGE F. MADAUS
- Página:
76
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
64
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1994
- SrcID:
1994-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495844
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social Consequences of the Examined Life.
- Autor:
AUDREY KLEINSASSER
- Página:
96
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
64
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1994
- SrcID:
1994-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495845
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Challenge of Pluralism: Education,Politics and Values.
- Autor:
F. Clark Power
Daniel K. Lapsley
- Página:
103
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
64
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1994
- SrcID:
1994-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495846
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A National Plan For Extended Childhood Intervention.
- Autor:
Edward Zigler
Sally J. Styfco
- Página:
106
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
64
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1994
- SrcID:
1994-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495847
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research on Educational Innovations.
- Autor:
Arthur Ellis
Jeffrey Fouts
- Página:
108
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
64
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1994
- SrcID:
1994-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495848
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
- Enlace directo