- pub = ("Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia")
- Artículo:
E-Learning and the building habits of termites
- Autor:
Jon Dron
- Página:
321
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
4º trimestre 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-04.txt
- Documento número 251867
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effect of hypermedia structure on acquired knowledge organization
- Autor:
Pierre Fastrez
- Página:
343
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
4º trimestre 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-04.txt
- Documento número 251868
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the potential of web-based social process experiential simulations
- Autor:
Ann Shortridge
George Sabo
- Página:
375
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
4º trimestre 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-04.txt
- Documento número 251869
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Classroom management issues in information and communication technology (ICT)-mediated learning environments: back to the basics
- Autor:
Cher Ping Lim
Meow Sien Pek
Ching Sing Chai
- Página:
391
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
4º trimestre 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-04.txt
- Documento número 251870
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Memory-context effects of screen color in multiple-choice and fill-in tests
- Autor:
Gustavo E. Prestera
Roy Clariana
Andrew Peck
- Página:
415
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
4
- Periodo:
4º trimestre 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-04.txt
- Documento número 251871
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo