- pub = ("Oxford Review of Education")
- Artículo:
Recognising desire: a psychosocial approach to understanding education policy implementation and effect
- Autor:
Moore, Alex
- Página:
487
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-04.txt
- Documento número 332851
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What is teacher learning? A socio?cultural perspective
- Autor:
Kelly, Peter
- Página:
505
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-04.txt
- Documento número 332852
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fighting, anger, frustration and tears: Matthew's story of hegemonic masculinity
- Autor:
Keddie, Amanda
- Página:
521
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-04.txt
- Documento número 332853
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Against autonomy as an educational aim
- Autor:
Hand, Michael
- Página:
535
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-04.txt
- Documento número 332854
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating policy attraction in education
- Autor:
David Phillips
- Página:
551
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-05.txt
- Documento número 332855
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo