- isn = "09636625"
- Artículo:
Book Review: Teaching Children Science: Hands-on Nature Study in North America, 1890–1930
- Autor:
Caitlin Donahue Wylie
- Página:
254
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-02.txt
- Documento número 1296705
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book Review: How Well Do Facts Travel? The Dissemination of Reliable Knowledge
- Autor:
Martin Mahony
- Página:
255
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-02.txt
- Documento número 1296706
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Public Understanding of Science – a peer-review journal for turbulent times
- Autor:
Martin W. Bauer
Susan Howard
- Página:
258
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
abril 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-03.txt
- Documento número 1296707
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Climate change, science and community
- Autor:
Hak-Soo Kim
- Página:
268
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
abril 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-03.txt
- Documento número 1296708
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Theos/ComRes survey into public perception of Darwinism in the UK: A recipe for confusion
- Autor:
Sylvia Baker
- Página:
286
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
abril 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-03.txt
- Documento número 1296709
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo