- importsource = "03601315-2008-12.txt"
- Artículo:
eTeacher: Providing personalized assistance to e-learning students
- Autor:
Silvia Schiaffino
Patricio Garcia
Analia Amandi
- Página:
1744
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797343
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What is online learner participation? A literature review
- Autor:
Stefan Hrastinski
- Página:
1755
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797344
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ubiquitous laptop usage in higher education: Effects on student achievement, student satisfaction, and constructivist measures in honors and traditional classrooms
- Autor:
Christian Wurst
Claudia Smarkola
Mary Anne Gaffney
- Página:
1766
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797345
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of instructional support and learner interests when learning using computer simulations
- Autor:
Melek Yaman
Claudia Nerdel
Horst Bayrhuber
- Página:
1784
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797346
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Women and computers. Effects of stereotype threat on attribution of failure
- Autor:
Sabine C. Koch
Stephanie M. Müller
Monika Sieverding
- Página:
1795
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-12.txt
- Documento número 797347
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:30 a. m.
- Enlace directo