- importsource = "00131784-2006-12.txt"
- Artículo:
- The Educator's Guide to the Read/Write Web 
- Autor:
- Will Richardson 
- Resumen:
- More than a place to consume information, the Internet invites users to create and publish their own contributions. 
- Página:
- 24 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 63 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Diciembre 2005 Enero 2006 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2006-12.txt 
- Documento número 751004
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Technology and Achievement: The Bottom Line 
- Autor:
- Harold Wenglinsky 
- Resumen:
- For achievement, the quality of computer work weighs more than the quantity. 
- Página:
- 29 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 63 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Diciembre 2005 Enero 2006 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2006-12.txt 
- Documento número 751005
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Going One-to-One 
- Autor:
- Mark Warschauer 
- Resumen:
- A study of 10 schools reveals in which cases students benefit from having their own laptops—and provides a few caveats. 
- Página:
- 34 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 63 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Diciembre 2005 Enero 2006 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2006-12.txt 
- Documento número 751006
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Foiling Cyberbullies in the New Wild West 
- Autor:
- Mark Franek 
- Resumen:
- A principal suggests policies that circumvent cyber mischief and foster online empathy. 
- Página:
- 39 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 63 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Diciembre 2005 Enero 2006 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2006-12.txt 
- Documento número 751007
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
- Autor:
- Patrick James Jones 
- Página:
- 41 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 63 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- Diciembre 2005 Enero 2006 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2006-12.txt 
- Documento número 751008
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:03 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 