- importsource = "00219584-1984-07.txt"
- Artículo:
Application of advances in learning theory and philosophy of science to the improvement of chemistry teaching
- Autor:
Joseph D. Novak
- Página:
607
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 1132670
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of language on student performance on multiple choice tests in chemistry
- Autor:
J. R. T. Cassels
A. H. Johnstone
- Página:
613
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 1132671
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The present status of chemical education in the United States
- Autor:
Elaine W. Ledbetter
- Página:
615
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 1132672
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relative long-term benefits of a PSI and a traditional-style remedial chemistry course
- Autor:
Wade A. Freeman
- Página:
617
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 1132673
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A syllabus for a one semester chemistry course for health professions: Report of the Task Force on Chemical Education for Health Professions
- Autor:
Mordecai Treblow
John M. Daly
Jerry L. Sarquis
- Página:
620
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
julio 1984
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1984-07.txt
- Documento número 1132674
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:34 a. m.
- Enlace directo