- importsource = "00219584-2005-06.txt"
- Artículo:
Revisiting Millikan's Oil-Drop Experiment
- Autor:
Earl F. Pearson
- Página:
851
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 651856
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Modified Demonstration of the Catalytic Decomposition of Hydrogen Peroxide
- Autor:
Carlos Alexander Trujillo
- Página:
855
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 651857
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The q/T Paradox: Which "Contains More Heat", a Cup of Coffee at 95°C or a Liter of Icewater?
- Autor:
Ed Vitz
Michael J. Schuman
- Página:
856
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 651858
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Relation of Temperature to Energy
- Autor:
Christopher King
- Página:
861
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 651859
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Advanced Chemistry Classroom and Laboratory. Positive and Negative Temperatures in a Two-Level System: Thermodynamic and Statistical-Mechanical Perspectives
- Autor:
Mark B. Masthay
Harry B. Fannin
- Página:
867
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 651860
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo