1. importsource = "00219584-2007-10.txt"
Se encontraron 268 resultados.
Artículo:

A Class Inquiry into Newton's Cooling Curve

Autor:

Martin Bartholow

Página:

1684

Sección:

Especially for High School Teachers

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

10

Periodo:

Octubre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-10.txt

  • Documento número 246669
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Simple Calorimetric Experiment That Highlights Aspects of Global Heat Retention and Global Warming

Autor:

Joel D. Burley

Harold S. Johnston

Página:

1686

Sección:

Especially for High School Teachers

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

10

Periodo:

Octubre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-10.txt

  • Documento número 246670
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Qualitative Experiment To Analyze Microbial Activity in Topsoil Using Paper and a Handmade Reflection Photometer

Autor:

Julius Kofi Agbeko

Masakazu Kita

Página:

1689

Sección:

Especially for High School Teachers

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

10

Periodo:

Octubre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-10.txt

  • Documento número 246671
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Geographical Information Systems (GIS) Mapping of Environmental Samples across College Campuses

Autor:

Kathleen L. Purvis-Roberts

Harriet P. Moeur

Andrew Zanella

Página:

1691

Sección:

Especially for High School Teachers

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

10

Periodo:

Octubre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-10.txt

  • Documento número 246672
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

"Holes" in Student Understanding: Addressing Prevalent Misconceptions Regarding Atmospheric Environmental Chemistry

Autor:

Sara C. Kerr

Kenneth A. Walz

Página:

1693

Sección:

Especially for High School Teachers

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

10

Periodo:

Octubre 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-10.txt

  • Documento número 246673
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
  • Enlace directo