- importsource = "00219584-2013-07.txt"
- Artículo:
Understanding Diffraction Using Paper and a Protractor
- Autor:
Michael J. Samide
- Página:
907
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 1141847
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Thermometry as a Teaching Tool for Graphing: A First-Day Introductory Chemistry Laboratory Experiment
- Autor:
Lea W. Padgett
Catherine E. MacGowan
- Página:
910
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 1141848
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Caffeinated Boost on UV Spectrophotometry: A Lab for High School Chemistry or an Introductory University Chemistry Course
- Autor:
Kevin Dooling
Kurt Bodenstedt
Michael F. Z. Page
- Página:
914
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 1141849
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Inquiry-Based Investigation of Controlled-Release Drug Delivery from Hydrogels: An Experiment for High School Chemistry and Biology
- Autor:
Joanna L. Sylman
Keith B. Neeves
- Página:
918
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 1141850
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introductory Chemistry: A Molar Relaxivity Experiment in the High School Classroom
- Autor:
Anna C. Dawsey
Kathryn L. Hathaway
Susie Kim
- Página:
922
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
7
- Periodo:
julio 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-07.txt
- Documento número 1141851
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:37 a. m.
- Enlace directo