- importsource = "00219584-2014-09.txt"
- Artículo:
Professional Development Aligned with AP Chemistry Curriculum: Promoting Science Practices and Facilitating Enduring Conceptual Understanding
- Autor:
Deborah G. Herrington
Ellen J. Yezierski
- Página:
1368
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142296
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding and Using the New Guided-Inquiry AP Chemistry Laboratory Manual
- Autor:
Kristen L. Cacciatore, Ph.D.
- Página:
1375
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142297
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Biodiesel and Integrated STEM: Vertical Alignment of High School Biology/Biochemistry and Chemistry
- Autor:
Andrea C. Burrows
Jonathan M. Breiner
Jennifer Keiner
- Página:
1379
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142298
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Filling a Plastic Bag with Carbon Dioxide: A Student-Designed Guided-Inquiry Lab for Advanced Placement and College Chemistry Courses
- Autor:
Laura M. Lanni
- Página:
1390
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142299
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Microscale Procedure for Inorganic Qualitative Analysis with Emphasis on Writing Equations: Chemical Fingerprinting Applied to the n-Bottle Problem of Matching Samples with Their Formulas
- Autor:
Prem D. Sattsangi
- Página:
1393
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142300
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo