1. importsource = "00219584-2014-09.txt"
Se encontraron 80 resultados.
Artículo:

Professional Development Aligned with AP Chemistry Curriculum: Promoting Science Practices and Facilitating Enduring Conceptual Understanding

Autor:

Deborah G. Herrington

Ellen J. Yezierski

Página:

1368

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-09.txt

  • Documento número 1142296
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Understanding and Using the New Guided-Inquiry AP Chemistry Laboratory Manual

Autor:

Kristen L. Cacciatore, Ph.D.

Página:

1375

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-09.txt

  • Documento número 1142297
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Biodiesel and Integrated STEM: Vertical Alignment of High School Biology/Biochemistry and Chemistry

Autor:

Andrea C. Burrows

Jonathan M. Breiner

Jennifer Keiner

Página:

1379

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-09.txt

  • Documento número 1142298
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Filling a Plastic Bag with Carbon Dioxide: A Student-Designed Guided-Inquiry Lab for Advanced Placement and College Chemistry Courses

Autor:

Laura M. Lanni

Página:

1390

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-09.txt

  • Documento número 1142299
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Microscale Procedure for Inorganic Qualitative Analysis with Emphasis on Writing Equations: Chemical Fingerprinting Applied to the n-Bottle Problem of Matching Samples with Their Formulas

Autor:

Prem D. Sattsangi

Página:

1393

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-09.txt

  • Documento número 1142300
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo