- importsource = "00219584-2014-11.txt"
- Artículo:
Problem Solving Videos for General Chemistry Review: Students’ Perceptions and Use Patterns
- Autor:
Michelle Richards-Babb
Reagan Curtis
Valerie J. Smith
- Página:
1796
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 1142371
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mixed-Methods Study of Online and Written Organic Chemistry Homework
- Autor:
Kinza Malik
Nylvia Martinez
Juan Romero
- Página:
1804
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 1142372
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects of Using Touch-Screen Devices on Students’ Molecular Visualization and Representational Competence Skills
- Autor:
Brett M McCollum
Lisa Regier
Jaque Leong
- Página:
1810
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 1142373
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Touch-Screen Technology, Apps, and Blogs To Engage and Sustain High School Students’ Interest in Chemistry Topics
- Autor:
Heejoo Kim
Priya Chacko
Jinhui Zhao
- Página:
1818
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 1142374
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Supporting Students’ Learning To Learn in General Chemistry Using Moodle
- Autor:
Maritza Lau González
Ulises Jáuregui Haza
Aurora Pérez Gramagtes
- Página:
1823
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 1142375
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:40 a. m.
- Enlace directo