- importsource = "03601315-2008-08.txt"
- Artículo:
The effects of CD-ROM storybook reading on low SES kindergarteners’ emergent literacy as a function of learning context
- Autor:
Adina Shamir
Ofra Korat
Nili Barbi
- Página:
354
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589923
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Data mining in course management systems: Moodle case study and tutorial
- Autor:
Cristóbal Romero
Sebastián Ventura
Enrique García
- Página:
368
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589924
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Autism and digital learning environments: Processes of interaction and mediation
- Autor:
Liliana M. Passerino
Lucila M. Costi Santarosa
- Página:
385
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589925
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comprehensive evaluation criteria for English learning websites using expert validity surveys
- Autor:
Ya-Ting C. Yang
Chia-Ying Chan
- Página:
403
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589926
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The influence of computer-assisted instruction on students’ conceptual understanding of chemical bonding and attitude toward chemistry: A case for Turkey
- Autor:
Haluk Özmen
- Página:
423
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 589927
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo