- importsource = "03601315-2008-11.txt"
- Artículo:
Gender issues in technology use: Perceived social support, computer self-efficacy and value beliefs, and computer use beyond school
- Autor:
Ioanna Vekiri
Anna Chronaki
- Página:
1392
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 797318
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A fit-gap analysis of e-business curricula and job demand in Taiwan and the US
- Autor:
Eldon Y. Li
H.J. Rebecca Yen
C.Y. John Cheng
- Página:
969
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983590
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effectiveness of a blended e-learning cooperative approach in an Egyptian teacher education programme
- Autor:
Heba EL-Deghaidy
Ahmed Nouby
- Página:
988
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983591
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An empirical study on students’ ability to comprehend design patterns
- Autor:
Alexander Chatzigeorgiou
Nikolaos Tsantalis
Ignatios Deligiannis
- Página:
1007
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983592
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
TEx-Sys model for building intelligent tutoring systems
- Autor:
Slavomir Stankov
Marko Rosi?
Branko Žitko
- Página:
1017
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-11.txt
- Documento número 983593
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:43 a. m.
- Enlace directo