1. importsource = "03601315-2010-04.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

Formative e-assessment: Practitioner cases

Autor:

Norbert Pachler

Caroline Daly

Yishay Mor

Harvey Mellar

Página:

715

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983898
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Net generation or Digital Natives: Is there a distinct new generation entering university?

Autor:

Chris Jones

Ruslan Ramanau

Simon Cross

Graham Healing

Página:

722

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983899
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development and evaluation of a compartmental picture archiving and communications system model for integration and visualization of multidisciplinary biomedical data to facilitate student learning in an integrative health clinic

Autor:

Meyrick Chow

Lawrence Chan

Página:

733

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983900
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interactive video technology: Enhancing professional learning in initial teacher education

Autor:

Brian Marsh

Nick Mitchell

Peter Adamczyk

Página:

742

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983901
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Technology to support parental engagement in elementary education: Lessons learned from the UK

Autor:

Cathy Lewin

Rosemary Luckin

Página:

749

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 983902
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:44 a. m.
  • Enlace directo