1. isn = "09636625"
Se encontraron 816 resultados.
Artículo:

Measuring risk/benefit perceptions of emerging technologies and their potential impact on communication of public opinion toward science

Autor:

Andrew R. Binder, Michael A. Cacciatore, Dietram A. Scheufele, Bret R. Shaw, and Elizabeth A. Corley

Página:

830

Sección:

Articles

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-07.txt

  • Documento número 1296750
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Influence in science dialogue: Individual attitude changes as a result of dialogue between laypersons and scientists

Autor:

Theodore E. Zorn, Juliet Roper, C. Kay Weaver, and Colleen Rigby

Página:

848

Sección:

Articles

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-07.txt

  • Documento número 1296751
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mapping the informal science education landscape: An exploratory study

Autor:

John H. Falk, Scott Randol, and Lynn D. Dierking

Página:

865

Sección:

Articles

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-07.txt

  • Documento número 1296752
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Engaging schools in the science of low-energy buildings

Autor:

Fiona Charnley, Paul Fleming, Tony Dowsett, Margaret Fleming, Malcolm Cook, and Greig Mill

Página:

875

Sección:

Articles

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-07.txt

  • Documento número 1296753
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An exploration of the collaborative processes of making theatre inspired by science

Autor:

Ellen Dowell and Emma Weitkamp

Página:

891

Sección:

Articles

Publicación:

Public Understanding of Science

Volúmen:

21

Número:

7

Periodo:

Octubre 2012

ISSN:

09636625

SrcID:

09636625-2012-07.txt

  • Documento número 1296754
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
  • Enlace directo