- isn = "09636625"
- Artículo:
Measuring risk/benefit perceptions of emerging technologies and their potential impact on communication of public opinion toward science
- Autor:
Andrew R. Binder, Michael A. Cacciatore, Dietram A. Scheufele, Bret R. Shaw, and Elizabeth A. Corley
- Página:
830
- Sección:
Articles
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-07.txt
- Documento número 1296750
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Influence in science dialogue: Individual attitude changes as a result of dialogue between laypersons and scientists
- Autor:
Theodore E. Zorn, Juliet Roper, C. Kay Weaver, and Colleen Rigby
- Página:
848
- Sección:
Articles
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-07.txt
- Documento número 1296751
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mapping the informal science education landscape: An exploratory study
- Autor:
John H. Falk, Scott Randol, and Lynn D. Dierking
- Página:
865
- Sección:
Articles
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-07.txt
- Documento número 1296752
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Engaging schools in the science of low-energy buildings
- Autor:
Fiona Charnley, Paul Fleming, Tony Dowsett, Margaret Fleming, Malcolm Cook, and Greig Mill
- Página:
875
- Sección:
Articles
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-07.txt
- Documento número 1296753
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An exploration of the collaborative processes of making theatre inspired by science
- Autor:
Ellen Dowell and Emma Weitkamp
- Página:
891
- Sección:
Articles
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
21
- Número:
7
- Periodo:
Octubre 2012
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2012-07.txt
- Documento número 1296754
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo