- importsource = "2001-09.txt"
- Artículo:
Best Practice. Sustainable Growth, the DuPont Way. If you're looking for a new definition of corporate social responsibility, sustainable growth is it, says the CEO of DuPont. And it's not just the right thing to do; Sustainability can generate huge economic value.
- Autor:
Chad Holliday
- Página:
129
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1545107
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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- Artículo:
Tool Kit. Distance Still Matters: The Hard Reality of Global Expansion. Companies routinely exaggerate the attractiveness of foreign markets, and this practice can lead to expensive mistakes. The problem is that the standard tools of analysis fail to factor in the effects of distance on opportunity-not only geographic distance but also cultural, political, and economic distance
- Página:
137
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1545108
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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- Artículo:
Strategic Humor. P.C. Vey find humor in human nature. Social Insecurity
- Autor:
David Brown
Dave Carpenter
David Harbough
Scott Arthur Masear
- Página:
104
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1545109
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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- Artículo:
Books in Brief. Read HBR's take on four recent business books: The Change Monster: The Human Forces that fuel or foil corporate transformation and change; Digital Dealing: How E-Markets are transforming the economy; Inviting Disaster: lessons from the Edge of Technology; and Will and Vision: how latecomers grow to dominate markets.
- Página:
149
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1545110
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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- Artículo:
What goes around. The necessity of Nonconformity. To encourage "adventure" in business, managers must be willing to grant power to those who don't fit in.
- Página:
164
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
79
- Número:
8
- Periodo:
Septiembre 2001
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2001-09.txt
- Documento número 1545111
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
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