- importsource = "0003066X-1997-11.txt"
- Artículo:
Student Rarings: The validity of use
- Autor:
Wilbert J. McKeachie
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1570605
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Current Issues: Trends in intellingence, socioeconomic status, and ethnicity in the united states Are Americans becoming more or less alike? Trends in Race, class. And ability differences in intelligence
- Autor:
Wendy M. Williams
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1570606
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dysgenesis and IQ: Wath evidence is relevant?
- Autor:
John C. Loehlin
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1570607
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scenarios: The scientist-prtactioner split and the future of Psychology Will there be two psychological professions: one that is scientific and academic and one thet provides services?
- Autor:
Charles E. Rice
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1635395
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Curreent Issues: Student ratings of professors Validity Concerns and usefulness of student ratings of Instruction
- Autor:
Anthony G. Greenwald
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
52
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 1997
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1997-11.txt
- Documento número 1635396
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
- Enlace directo