1. importsource = "0003066X-1997-11.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

Student Rarings: The validity of use

Autor:

Wilbert J. McKeachie

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1570605
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Current Issues: Trends in intellingence, socioeconomic status, and ethnicity in the united states Are Americans becoming more or less alike? Trends in Race, class. And ability differences in intelligence

Autor:

Wendy M. Williams

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1570606
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Dysgenesis and IQ: Wath evidence is relevant?

Autor:

John C. Loehlin

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1570607
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Scenarios: The scientist-prtactioner split and the future of Psychology Will there be two psychological professions: one that is scientific and academic and one thet provides services?

Autor:

Charles E. Rice

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635395
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Curreent Issues: Student ratings of professors Validity Concerns and usefulness of student ratings of Instruction

Autor:

Anthony G. Greenwald

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

52

Número:

11

Periodo:

Noviembre 1997

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1997-11.txt

  • Documento número 1635396
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:42 p. m.
  • Enlace directo