- importsource = "0003858X-2006-04-supl.txt"
- Artículo:
Post-Occupancy 2006
- Autor:
Jayne Merkel
- Página:
30
- Publicación:
Architectural Record
- Número:
Suplemento
- Periodo:
Abril 2006
- ISSN:
0003858X
- SrcID:
0003858X-2006-04-supl.txt
- Documento número 36801
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:31:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:31:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
2003: Camino Nuevo Middle School, Los Angeles
- Autor:
AliceKimm
- Resumen:
Like a magic wand, Daly Genick's skill transforms neglected buildings into opportunities for celebration.
- Página:
34
- Publicación:
Architectural Record
- Número:
Suplemento
- Periodo:
Abril 2006
- ISSN:
0003858X
- SrcID:
0003858X-2006-04-supl.txt
- Documento número 36802
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:31:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:31:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Post-Occupancy 2006
- Autor:
Jayne Merkel
- Página:
38
- Publicación:
Architectural Record
- Número:
Suplemento
- Periodo:
Abril 2006
- ISSN:
0003858X
- SrcID:
0003858X-2006-04-supl.txt
- Documento número 36803
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:31:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:31:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
K-12 School Products
- Autor:
Rita Catinella Orrell
- Página:
41
- Publicación:
Architectural Record
- Número:
Suplemento
- Periodo:
Abril 2006
- ISSN:
0003858X
- SrcID:
0003858X-2006-04-supl.txt
- Documento número 36804
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:31:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:31:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
No School Is an Island
- Autor:
Jayne Merkel Introduction
- Resumen:
While a number of factors can make high quality school construction difficult, the long term investment in the community give teachers, principals, students, and neighbors an important boost.
- Página:
7
- Publicación:
Architectural Record
- Número:
Suplemento
- Periodo:
Abril 2006
- ISSN:
0003858X
- SrcID:
0003858X-2006-04-supl.txt
- Documento número 791905
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:48 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:43:48 a. m.
- Enlace directo