1. importsource = "00131784-1997-03.txt"
Se encontraron 63 resultados.
Artículo:

Getting Specific About Multiple Intelligences

Autor:

Thomas Hatch

Resumen:

Instead of organizing the curriculum around the intelligences, organize it around the child, this author advises

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648294
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Encouraging—and Challenging—Students' Understandings

Autor:

John A. Zahorik

Resumen:

Suggestions for constructivist teachers who are struggling to fuse the knowledge students develop on their own with what experts know

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648295
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Seven Strategies That Encourage Neural Branching

Autor:

Thomas Cardellichio

Wendy Field

Resumen:

Whereas neural pruning helps us to handle an overwhelming amount of stimuli, neural branching opens up the minds to new perceptions

Página:

33

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648296
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reading Styles Times Twenty

Autor:

Marie Carbo

Resumen:

Ten guiding principles for a reading styles program, and how to implement each

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648297
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Eric Learns to Read: Learning Styles at Work

Autor:

June Hodgin

Caaren Wooliscroft

Resumen:

A learning styles approach has improved achievement levels for all students in a 3rd grade inclusion classroom

Página:

43

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 648298
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo