- importsource = "00131784-1997-03.txt"
- Artículo:
Getting Specific About Multiple Intelligences
- Autor:
Thomas Hatch
- Resumen:
Instead of organizing the curriculum around the intelligences, organize it around the child, this author advises
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648294
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Encouraging—and Challenging—Students' Understandings
- Autor:
John A. Zahorik
- Resumen:
Suggestions for constructivist teachers who are struggling to fuse the knowledge students develop on their own with what experts know
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648295
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Seven Strategies That Encourage Neural Branching
- Autor:
Thomas Cardellichio
Wendy Field
- Resumen:
Whereas neural pruning helps us to handle an overwhelming amount of stimuli, neural branching opens up the minds to new perceptions
- Página:
33
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648296
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading Styles Times Twenty
- Autor:
Marie Carbo
- Resumen:
Ten guiding principles for a reading styles program, and how to implement each
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648297
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Eric Learns to Read: Learning Styles at Work
- Autor:
June Hodgin
Caaren Wooliscroft
- Resumen:
A learning styles approach has improved achievement levels for all students in a 3rd grade inclusion classroom
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 648298
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo