1. importsource = "00131784-2000-09.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

Portraits in Emotional Awareness

Autor:

Claudia Marshall Shelton

Resumen:

Helping students to become aware of their characteristic styles

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133332
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reworking the Workshop for Math and Science

Autor:

Daniel Heuser

Resumen:

How to establish an environment where young students can grapple with numeracy and science topics, whatever their developmental stage

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133333
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Art of the Reading Workshop

Autor:

Wendy Towle

Resumen:

Suggestions for selecting materials, shaping lessons, holding conferences, and keeping anecdotal records of students' progress

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133334
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Redesigning Reading Instruction

Autor:

Gay Ivey

Resumen:

Providing more time to read and more choice of reading matter benefits both struggling and competent readers

Página:

42

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133335
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Transition Plans for Students with Disabilities

Autor:

Mary Beth Doyle

Resumen:

Smoothing students' moves from one grade and teacher to the next

Página:

46

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

September 2000

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2000-09.txt

  • Documento número 133336
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo