1. importsource = "00131784-2005-03.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

The school a community built

Autor:

David Stovall

William Ayers

Resumen:

The combined energy of parents and teachers built this school in Little Village

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

6

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-03.txt

  • Documento número 133370
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The rewards of parent participation

Autor:

James P. Comer

Resumen:

The school development program proves respectful collaboration with parents is essential

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

6

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-03.txt

  • Documento número 133371
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comprehensive solutions for urban reform

Autor:

Sally Kilgore

Resumen:

Blending local programs and systemic planning, comprehensive school reforms provide blueprints for change

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

6

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-03.txt

  • Documento número 133372
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Science teachers, under construction

Autor:

Elnora S. Harcombe

Resumen:

The model science lab in Houston immerses science teachers in learning new content and technologies

Página:

50

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

6

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-03.txt

  • Documento número 133373
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Literacy coaching for change

Autor:

Camille L. Z. Blanchowicz

Connie Obrochta

Ellen Fogelberg

Resumen:

A Chicago literacy coaching model boosts teacher effectiveness

Página:

55

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

6

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-03.txt

  • Documento número 133374
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo