- importsource = "00131784-2005-04.txt"
- Artículo:
- Advice for the sleep-deprived 
- Autor:
- Pat Wolfe 
- Resumen:
- A wake-up call for sleepy teens 
- Página:
- 39 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 133389
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Safe schools for the roller coaster years 
- Autor:
- Linda Inlay 
- Resumen:
- Through listening groups and service tasks, this middle school shows it takes students seriously 
- Página:
- 41 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 133390
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Teaching the DIG generation 
- Autor:
- Lisa Renard 
- Resumen:
- How blogs and instant messaging can spur reading, writing, and dialoguing 
- Página:
- 44 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 133391
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Getting into the game 
- Autor:
- Henry Jenkins 
- Resumen:
- How educators can build on the motivational power of electronic games 
- Página:
- 48 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 133392
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- On the minds of middle schoolers 
- Autor:
- Erika Daniels 
- Resumen:
- Students tell teachers their top concerns about school 
- Página:
- 52 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 62 
- Número:
- 7 
- Periodo:
- Abril 2005 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2005-04.txt 
- Documento número 133393
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
 
  
  
 