1. importsource = "00131784-2005-09.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

A coordinated school health plan

Autor:

Pat Cooper

Resumen:

A district ponders what it wants most for its students

Página:

32

Sección:

The whole child

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

1

Periodo:

September 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-09.txt

  • Documento número 133433
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Affirming identity in multilingual classrooms

Autor:

Jim Cummins

Vicki Bismilla

Patricia Chow

Sarah Cohen

Resumen:

Canadian educators teach for cross-language transfer and build cultures of respect

Página:

38

Sección:

The whole child

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

1

Periodo:

September 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-09.txt

  • Documento número 133434
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Uniquely preschool

Autor:

Elena Bodrova

Deborah J. Leong

Resumen:

What research tells us about the ways young children learn

Página:

44

Sección:

The whole child

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

1

Periodo:

September 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-09.txt

  • Documento número 133435
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Social justice in the classroom

Autor:

Jacqueline Grennon Brooks

Eustace G. Thompson

Resumen:

Wha happens in the classroom when a student brings up issues of race?

Página:

48

Sección:

The whole child

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

1

Periodo:

September 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-09.txt

  • Documento número 133436
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The modern multi-age classroom

Autor:

Paula Carter

Resumen:

Mixing ages in a team-taught primary class creates a caring environment

Página:

54

Sección:

The whole child

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

1

Periodo:

September 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-09.txt

  • Documento número 133437
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo