- importsource = "00131784-2005-09.txt"
- Artículo:
A coordinated school health plan
- Autor:
Pat Cooper
- Resumen:
A district ponders what it wants most for its students
- Página:
32
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 133433
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Affirming identity in multilingual classrooms
- Autor:
Jim Cummins
Vicki Bismilla
Patricia Chow
Sarah Cohen
- Resumen:
Canadian educators teach for cross-language transfer and build cultures of respect
- Página:
38
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 133434
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Uniquely preschool
- Autor:
Elena Bodrova
Deborah J. Leong
- Resumen:
What research tells us about the ways young children learn
- Página:
44
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 133435
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social justice in the classroom
- Autor:
Jacqueline Grennon Brooks
Eustace G. Thompson
- Resumen:
Wha happens in the classroom when a student brings up issues of race?
- Página:
48
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 133436
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The modern multi-age classroom
- Autor:
Paula Carter
- Resumen:
Mixing ages in a team-taught primary class creates a caring environment
- Página:
54
- Sección:
The whole child
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
1
- Periodo:
September 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-09.txt
- Documento número 133437
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo