1. importsource = "00131784-2005-12.txt"
Se encontraron 46 resultados.
Artículo:

Going One-to-One

Autor:

Mark Warschauer

Resumen:

A study of 10 schools reveals in which cases students benefit from having their own laptops—and provides a few caveats.

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-12.txt

  • Documento número 133491
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Foiling Cyberbullies in the New Wild West

Autor:

Mark Franek

Resumen:

A principal suggests policies that circumvent cyber mischief and foster online empathy.

Página:

39

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-12.txt

  • Documento número 133492
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Autor:

Patrick James Jones

Página:

41

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-12.txt

  • Documento número 133493
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The World of Digital Storytelling

Autor:

Jason Ohler

Resumen:

By creating digital stories, students hone skills in art, critical thinking, writing, media production, and project development.

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-12.txt

  • Documento número 133494
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Tools for the Mind

Autor:

Mary Burns

Resumen:

Too o/ten, computer usage is relegated to show-and-tell rather than higher-order applications that deepen learning.

Página:

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2005 Enero 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-12.txt

  • Documento número 133495
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo