1. importsource = "00131784-2006-10.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Who's Afraid of the Big “Bad Answer”?

Autor:

Maren Aukerman

Resumen:

Correcting students' misinterpretations may short-circuit meaningful discussion.

Página:

37

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133611
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Where's the Content?

Autor:

Will Fitzhugh

Resumen:

Teachers and tests too often ask students to focus on style, mechanics, and personal feelings, the founder of The Concord Review believes.

Página:

42

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133612
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

For the Sake of Argument

Autor:

Alex Hernandez

Melissa Aul Kaplan

Robert Schwartz

Resumen:

A charter school produces high achievers by teaching the laws of logic and rhetoric.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133613
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Trait Lady Speaks Up

Autor:

Ruth Culham

Resumen:

Although not a quick fix, the 6+1 Traits model is an excellent way to focus on writing essentials.

Página:

53

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133614
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What Are You Thinking?

Autor:

Katie Wood Ray

Resumen:

Primary school children learn early on to voice their thoughts.

Página:

58

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133615
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo