- importsource = "00131784-2006-10.txt"
- Artículo:
Who's Afraid of the Big “Bad Answer”?
- Autor:
Maren Aukerman
- Resumen:
Correcting students' misinterpretations may short-circuit meaningful discussion.
- Página:
37
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133611
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Where's the Content?
- Autor:
Will Fitzhugh
- Resumen:
Teachers and tests too often ask students to focus on style, mechanics, and personal feelings, the founder of The Concord Review believes.
- Página:
42
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133612
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
For the Sake of Argument
- Autor:
Alex Hernandez
Melissa Aul Kaplan
Robert Schwartz
- Resumen:
A charter school produces high achievers by teaching the laws of logic and rhetoric.
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133613
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Trait Lady Speaks Up
- Autor:
Ruth Culham
- Resumen:
Although not a quick fix, the 6+1 Traits model is an excellent way to focus on writing essentials.
- Página:
53
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133614
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What Are You Thinking?
- Autor:
Katie Wood Ray
- Resumen:
Primary school children learn early on to voice their thoughts.
- Página:
58
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2006-10.txt
- Documento número 133615
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo