- importsource = "00131784-2008-10.txt"
 
- Artículo:
 Two Roads to High Performance
- Autor:
 Susan K. Sclafani
- Resumen:
 Singapore and Finland have the world's top academic scores, yet they take widely different paths to high achievement.
- Página:
 26
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 2
- Periodo:
 octubre 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-10.txt
- Documento número 133942
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Fixing Teacher Evaluation
- Autor:
 Thomas Toch
- Resumen:
 Teacher evaluations are powerful catalysts for teacher and school improvement.
- Página:
 32
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 2
- Periodo:
 octubre 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-10.txt
- Documento número 133943
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Why We Run Our School Like a Gifted Program
- Autor:
 Linda Conlon
- Resumen:
 This high school offers enrichment and flexibility to all its students.
- Página:
 38
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 2
- Periodo:
 octubre 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-10.txt
- Documento número 133944
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Learning from World-Class Schools
- Autor:
 Andreas Schleicher
Vivien Stewart
- Resumen:
 From a global perspective, which standards are most often the drivers of quality?
- Página:
 44
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 2
- Periodo:
 octubre 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-10.txt
- Documento número 133945
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 What's Been Lost in the Bubbles
- Autor:
 Linda Nathan
- Resumen:
 Will the new history assessments in Massachusetts obliterate outstanding humanities classes?
- Página:
 52
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 2
- Periodo:
 octubre 2008
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2008-10.txt
- Documento número 133946
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo