- importsource = "00131962-2004-04.txt"
- Artículo:
Technology Planning: the SIMPLE Model
- Autor:
Stephanie Huffman
Wendy Rickman
- Página:
36
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2004
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2004-04.txt
- Documento número 1573566
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Technology Implementation Fitness Quiz: How Ready is Your School to Reap the Benefits of Teaching with Technology?
- Autor:
Gail A. Rathbun
- Página:
41
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2004
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2004-04.txt
- Documento número 1573567
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning At Large: Situating Learning in the Bigger Picture of Action in the World
- Autor:
Clark N. Quinn
- Página:
45
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2004
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2004-04.txt
- Documento número 1573568
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perspectives on the Role of an Instructional Design and Technology Program Within a College of Education: Professor, Department Chair, Dean
- Autor:
William Sugar
Trey Martindale
Diane Kester
Marilyn Sheerer
- Página:
50
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2004
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2004-04.txt
- Documento número 1573569
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Schools, Governance, and Media-Induced Illusions: Teaching, Technology, and Preparing Students for the Future
- Autor:
Dennis Adams
- Página:
55
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 2004
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2004-04.txt
- Documento número 1573570
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:37 a. m.
- Enlace directo