- importsource = "00131962-2010-03.txt"
- Artículo:
Accounting for cultural preferences in the design of online learning in the Arab World
- Página:
18
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 134851
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of assistive technologies on the Reading outcomes of college students with dislexia
- Página:
21
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 134852
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meeting diverse learner needs with blended learning
- Página:
25
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 134853
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An integrated learning management system for islamic studies: An innovation from Jordan
- Página:
29
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 134854
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Increasing interoperability of E – Learning content in moodle whitin a Franco – Arabo educative context
- Página:
32
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
Mayo – Junio 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-03.txt
- Documento número 134855
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:03 p. m.
- Enlace directo