- importsource = "00131962-2012-02.txt"
- Artículo:
Beyond Digital Natives: European Research on Media Education; Challenges of Technology and Pedagogical Issues
- Autor:
Rivoltella, Pier Cesare
- Página:
25
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
marzo – abril 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-02.txt
- Documento número 134987
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Aiming for e-Learning Sustainability: Transforming Conceptions of Teachers' Professional e-Learning
- Autor:
Hudson, Brian
- Página:
30
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
marzo – abril 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-02.txt
- Documento número 134988
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining a Professional Dimension in the Use of Educational Technology in European Higher Educational Practices
- Autor:
Lindberg, J. Ola
Olofsson, Anders D.
- Página:
34
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
marzo – abril 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-02.txt
- Documento número 134989
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Educational Technology to Mediate Informal, Task-Conscious Learning: Design Innovations in Two European Projects
- Autor:
Cook, John
- Página:
39
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
marzo – abril 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-02.txt
- Documento número 134990
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Content Dimension of Educational Technology: How Does It Work for Education in Europe?
- Autor:
?ernochov?, Miroslava
- Página:
44
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
marzo – abril 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-02.txt
- Documento número 134991
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo