- importsource = "00144029-1993-06.txt"
- Artículo:
Categorical and programming changes in special education services
- Autor:
Douglas W. Halgreen
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568772
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comparison of two approaches for teaching complex, authentic Mathematics problems to adolescents in remedial math classes
- Autor:
Brian Bottge
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1568773
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality of life as a conceptual framework for evaluating transition Outcomes
- Autor:
Andrew S. Halpern
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1633562
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality of life as context for planning and evaluation of services For people with disabilities
- Autor:
Ruth E. Dennis
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1633563
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gifted girls in a rural community: Math attitudes and career options
- Autor:
Julie Lamb
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-06.txt
- Documento número 1633564
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo