- importsource = "00144029-1994-04.txt"
- Artículo:
Inclusive schools movement and the radicalization of special education reform
- Autor:
Douglas Fuchs
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-04.txt
- Documento número 1633593
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The languages-minatory student and special education: issues, trends, and paradoxes
- Autor:
Russell Gersten
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-04.txt
- Documento número 1633594
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Young adults who are hearing and deaf in a transition study: did they and their parents supply similar data?
- Autor:
Michael Bullis
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-04.txt
- Documento número 1633595
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Respondent agreement in follow-up studies of graduates of special and regular education programs
- Autor:
Phyllis Levine
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-04.txt
- Documento número 1633596
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accommodations for individual differences without classroom ability groups: an experiment in school restructuring
- Autor:
Joseph R. Jenkins
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-04.txt
- Documento número 1633597
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10