1. importsource = "00144029-1997-04.txt"
Se encontraron 20 resultados.
Autor:

Doug Carnine

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Verano 1997

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1997-04.txt

  • Documento número 1568908
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Responses to Bridging the Research-to-Practice Gap Learning disabilities association Ann Kornblet American Federation of Teachers Lovely H. Billups National Association of State Directors of Special Education Diane Sydoriak, Martha I. Fields U.S. Senate, committe on laboir and human resources Patricia A. Morrisey National Alliance of Bussiness

Autor:

Stephanie M. Mitchell

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Verano 1997

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1997-04.txt

  • Documento número 1568909
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A bridge between research and practice: building consensus The Council for Exceptional Children

Autor:

John Wills Lloyd Frederick J. Waintraub

Nancy D. Safer

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Verano 1997

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1997-04.txt

  • Documento número 1568910
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School-based wraparound for students with emotional and behavioral challenges Implementing school-based wraparound planning for students with emotional and behavioral problems point to guidelines for implementation and identifies a school organization that facilities the wraparound approach

Autor:

Lucille Eber C.

Michael Nelson

Patricia Miles

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Verano 1997

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1997-04.txt

  • Documento número 1568911
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Efficiency in visual scanning by children with and without visual disabilities Analyses of scanning behavioral and efficiency did not indicate a correlation between the ability to direct eye movements and coordinate binocular movements with the ability to scan and identify objects

Autor:

Marie Knowlton

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

63

Número:

4

Periodo:

Verano 1997

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1997-04.txt

  • Documento número 1568912
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo