- importsource = "00144029-2000-01.txt"
- Artículo:
This Analysis Of Factors That Were Facilitators Or Barriers To Developing Inclusive Preschool Programs Indicated That Key Personnel Was The Strongest Facilitators, But Were Also Many Other Important Factors
- Autor:
Joan S. Schwartz
Ruth Wolery
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-01.txt
- Documento número 1568970
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Extensive Synthesis Of Research Identified Practices Associated With Improved Reading Outcomes For Students With Learning Disabilities
- Autor:
Sharon Vaughn
David J. Chard
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-01.txt
- Documento número 1568971
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers’ Attitudes Toward Included Students With Disabilities Were Found To Be Consistent With Predictions Based On Based On A Theory Of Instrumental Tolerance
- Autor:
Bryan G. Cook
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-01.txt
- Documento número 1568972
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Survey Of A Natinal Sample Of Public School Kindergarten Teachers Suggests That While Most Teachers Engage In Some Form Of Transition Practice, There Is Minimal Uniqueness In The Transitions Activities For Children With Special Needs
- Autor:
Karen M. La Paro
Martha J. Cox
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-01.txt
- Documento número 1633760
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Significant Effects Of A School Based Prevention Program Were More Evident After Two Years Than After One, Suggesting The Need For More Long Term Implementation Of Prevention Programs
- Autor:
Stephanie H. Mc Conaughy
Martha Fitzgerald
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-01.txt
- Documento número 1633761
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo