1. importsource = "00144029-2000-04.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

This Studies Of Children’s Responses To Videotape Vignettes Depicting Social Conflicts Leads To Several Recommendation For Instructional Strategies To Improvised Social Perceptions And Strategy Generation Skills In Children With Mental Retardation

Autor:

James S. Leffert

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-04.txt

  • Documento número 1568997
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analyses Of Responses From Beginning Special Education Teachers Indicate That Their Perceptions About The Effectiveness Of Their Mentoring Experiences Are Significantly Related To Their Plans To Remain In Special Education

Autor:

Susan D. Whitaker

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-04.txt

  • Documento número 1568998
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Students Of Teacher Who Used A Self Deternined Learning Model Of Instruction Attained Goals, Showed Enhance Self Determination, And Communicated Their Satisfaction During A Field Test Of The Model

Autor:

Michael L. Webmeyer

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-04.txt

  • Documento número 1633787
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Themes Drawn From A Literature Review And Group Interviews Provide Several Implpications For Future Research And Improving Curent Practice

Autor:

Russell Gersten

Scott Baker

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-04.txt

  • Documento número 1633788
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Ethnografic Study Of Techers Working Together To Meet The Educational Needs Of Children With Moderate And Severe Disabilities An Clasroom Suggest That Schools Should Remote Time, Attitude, And Skill Barriers To Collabaration

Autor:

Martha E. Snell

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-04.txt

  • Documento número 1633789
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo