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Se encontraron 27 resultados.
Artículo:

Break free from the product life cycle

Autor:

Youngme Moon

Resumen:

There’s nothing inevitable about the product life cycle. Marketers are disrupting it by redefining the boundaries between product types

Página:

86

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

83

Número:

5

Periodo:

May 2005

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2005-05.txt

  • Documento número 188388
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:15 p. m.
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Artículo:

How business schools lost their way

Autor:

Warren G. Bennis

James O’Toole

Resumen:

Too focused on ‘scientific’ research, business schools are hiring professors with limited real-world experience and graduating students who are ill equipped to wrangle with complex, unquantifiable issues in other words, the stuff of management

Página:

96

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

83

Número:

5

Periodo:

May 2005

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2005-05.txt

  • Documento número 188389
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:15 p. m.
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Artículo:

Creating the living brand

Autor:

Neeli Bendapudi

Venkat Bendapudi

Resumen:

Any company can deliver outstanding customer service-even convenience stores, where low pay and high turnover supposedly make service a problem. The secret: generating a bond between employees and the brand

Página:

124

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

83

Número:

5

Periodo:

May 2005

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2005-05.txt

  • Documento número 188390
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:15 p. m.
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Artículo:

Six Sigma pricing

Autor:

ManMohan S. Sodhi

Navdeep S. Shodi

Resumen:

Many organizations use Six Sigma disciplines to decrease the costs of manufacturing or service processes. They can use the same tools to increase revenues

Página:

135

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

83

Número:

5

Periodo:

May 2005

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2005-05.txt

  • Documento número 188391
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:15 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:15 p. m.
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Artículo:

In praise of uncertainty

Autor:

Jonathan Zittrain

Página:

18

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

83

Número:

5

Periodo:

May 2005

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2005-05.txt

  • Documento número 648694
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
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