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Se encontraron 36 resultados.
Artículo:

The great intimidators

Autor:

Roderick M. Kramer

Resumen:

These leaders are rough, loud, and in your face. They trample on people’s feelings and set impossible standards

Página:

88

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

2

Periodo:

February 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-02.txt

  • Documento número 188494
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:16 p. m.
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Artículo:

Defeating features fatigue

Autor:

Roland T. Rust

Debora Viana Thompson

Rebecca W. Hamilton

Resumen:

Consumers know that products loaded with features can be frustrating to use

Página:

98

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

2

Periodo:

February 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-02.txt

  • Documento número 188495
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:16 p. m.
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Artículo:

The seasoned executive’s decision-making style

Autor:

Kenneth R. Brousseau

Michael J. Driver

Gary Hourihan

Resumen:

Top executives approach decision making in a way that is nearly opposite that of first level supervisor, new research shows

Página:

110

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

2

Periodo:

February 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-02.txt

  • Documento número 188496
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:16 p. m.
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Artículo:

Rediscovering market segmentation

Autor:

Daniel Yankelovich

David Meer

Resumen:

Market segmentation was meant to be one of the most powerful weapons in a company’s strategic arsenal

Página:

122

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

2

Periodo:

February 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-02.txt

  • Documento número 188497
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Artículo:

Big picture

Sub título:

Where babies come from: supply and demand in an infant marketplace

Autor:

Debora L. Spar

Resumen:

Assisted reproduction might not seem to have much in common with DVD players

Página:

133

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

2

Periodo:

February 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-02.txt

  • Documento número 188498
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