- importsource = "00178055-2001-01.txt"
- Artículo:
"Improve the Women": Mass Schooling, Female Literacy, and Worldwide Social Change
- Autor:
Robert A. LeVine
Sarah E. LeVine
Beatrice Schnell
- Página:
1
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-01.txt
- Documento número 1610480
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Education for Democratic Citizenship: Transnationalism, Multiculturalism, and the Limits of Liberalism
- Autor:
Katharyne Mitchell
- Página:
51
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-01.txt
- Documento número 1610481
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Apprenticing Adolescent Readers to Academic Literacy
- Autor:
Cynthia L. Greenleaf
Ruth Schoenbach
Christine Cziko
Faye L. Mueller
- Página:
79
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-01.txt
- Documento número 1610482
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Weaving a Virtual Web: Practical Approaches to New Information Technologies edited by Sibylle Gruber
- Autor:
Bettina Fabos
- Página:
130
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-01.txt
- Documento número 1610483
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Harry Potter and the Sorcerer's Stone Harry Potter and the Chamber of Secrets Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Harry Potter and the Goblet of Fire By J. K. Rowling
- Autor:
Lesley Nye
- Página:
136
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-01.txt
- Documento número 1610484
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo