- importsource = "00219584-1985-10.txt"
- Artículo:
Group discussions in the chemistry classroom and the problem-solving skills of students
- Autor:
James L. Fasching
Bette LaSere Erickson
- Página:
842
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-10.txt
- Documento número 240843
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student misconceptions in thermodynamics
- Autor:
Mark F. Granville
- Página:
847
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-10.txt
- Documento número 240844
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Roger Boscovich and the development of chemical theory
- Autor:
R. Rooney
- Página:
848
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-10.txt
- Documento número 240845
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing educational specifications for academic chemistry buildings
- Autor:
Frank L. Chlad
- Página:
852
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-10.txt
- Documento número 240846
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Graphical representation on logarithmic triangular coordinates
- Autor:
Zvi Rigbi
- Página:
855
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-10.txt
- Documento número 240847
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:15 p. m.
- Enlace directo