- importsource = "00219584-1989-07.txt"
- Artículo:
A dedicated educational expert system coupled to a simulator in chemical kinetics
- Autor:
C. Cachet
D. Cabrol
A. Milleliri
- Página:
553
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
julio 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-07.txt
- Documento número 243172
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students + chemistry + competition = an energizing reaction
- Autor:
Julianna Pax
Joann Burak
Henry Heikkinen
- Página:
558
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
julio 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-07.txt
- Documento número 243173
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The New Jersey Chemistry Olympics: A competition for high school science students
- Autor:
Dana Levine
- Página:
559
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
julio 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-07.txt
- Documento número 243174
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A stoichiometric journey
- Autor:
Brian Molle
- Página:
561
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
julio 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-07.txt
- Documento número 243175
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What do instructors expect from beginning chemistry students? Part 1
- Autor:
Tony Mitchell
- Página:
562
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
julio 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-07.txt
- Documento número 243176
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:26 p. m.
- Enlace directo