1. importsource = "00219584-2012-04.txt"
Se encontraron 68 resultados.
Artículo:

A Psychometric Evaluation of the Colorado Learning Attitudes about Science Survey for Use in Chemistry

Autor:

Keily Heredia

Jennifer E. Lewis

Página:

436

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

4

Periodo:

abril 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-04.txt

  • Documento número 248758
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Target Inquiry: Helping Teachers Use a Research Experience To Transform Their Teaching Practices

Autor:

Deborah G. Herrington

Karen Luxford

Ellen J. Yezierski

Página:

442

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

4

Periodo:

abril 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-04.txt

  • Documento número 248759
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Impact of Supplemental Instruction in Entry-Level Chemistry Courses at a Midsized Public University

Autor:

Kenneth A. Rath

Alan Peterfreund

Frank Bayliss

Página:

449

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

4

Periodo:

abril 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-04.txt

  • Documento número 248760
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development of an Online, Postclass Question Method and Its Integration with Teaching Strategies

Autor:

Alison B. Flynn

Página:

456

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

4

Periodo:

abril 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-04.txt

  • Documento número 248761
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Classroom Response Systems Have Not “Crossed the Chasm”: Estimating Numbers of Chemistry Faculty Who Use Clickers

Autor:

Mary E. Emenike

Thomas A. Holme

Página:

465

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

4

Periodo:

abril 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-04.txt

  • Documento número 248762
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
  • Enlace directo