- importsource = "00219584-2012-04.txt"
- Artículo:
A Psychometric Evaluation of the Colorado Learning Attitudes about Science Survey for Use in Chemistry
- Autor:
Keily Heredia
Jennifer E. Lewis
- Página:
436
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
4
- Periodo:
abril 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-04.txt
- Documento número 248758
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Target Inquiry: Helping Teachers Use a Research Experience To Transform Their Teaching Practices
- Autor:
Deborah G. Herrington
Karen Luxford
Ellen J. Yezierski
- Página:
442
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
4
- Periodo:
abril 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-04.txt
- Documento número 248759
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impact of Supplemental Instruction in Entry-Level Chemistry Courses at a Midsized Public University
- Autor:
Kenneth A. Rath
Alan Peterfreund
Frank Bayliss
- Página:
449
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
4
- Periodo:
abril 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-04.txt
- Documento número 248760
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of an Online, Postclass Question Method and Its Integration with Teaching Strategies
- Autor:
Alison B. Flynn
- Página:
456
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
4
- Periodo:
abril 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-04.txt
- Documento número 248761
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Classroom Response Systems Have Not “Crossed the Chasm”: Estimating Numbers of Chemistry Faculty Who Use Clickers
- Autor:
Mary E. Emenike
Thomas A. Holme
- Página:
465
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
4
- Periodo:
abril 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-04.txt
- Documento número 248762
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:56 p. m.
- Enlace directo