- importsource = "00219584-2012-10.txt"
- Artículo:
Using a Personal Response System To Map Cognitive Efficiency and Gain Insight into a Proposed Learning Progression in Preparatory Chemistry
- Autor:
Kristen Murphy
- Página:
1229
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-10.txt
- Documento número 248963
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conceptual Change, Productive Practices, and Themata: Supporting Chemistry Classroom Talk
- Autor:
Brett A. Criswell
Gregory T. Rushton
- Página:
1236
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-10.txt
- Documento número 248964
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conceptual Questions and Lack of Formal Reasoning: Are They Mutually Exclusive?
- Autor:
Csaba Igaz
Miroslav Prokša
- Página:
1243
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-10.txt
- Documento número 248965
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry Outreach Project to High Schools Using a Mobile Chemistry Laboratory, ChemKits, and Teacher Workshops
- Autor:
Gary L. Long
Carol A. Bailey
Barbara B. Bunn
- Página:
1249
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-10.txt
- Documento número 248966
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing High School Student Learning on Science Outreach Lab Activities
- Autor:
Courtney L. Thomas
- Página:
1259
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
89
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2012
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2012-10.txt
- Documento número 248967
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
- Enlace directo